Tipy a rady,
jak postupovat
při reklamaci zboží
či služby

Pročtěte si naše návody a rady, jak postupovat, pokud byla vaše reklamace zamítnuta. Rádi vám pomůžeme a poskytneme podporu, abyste za zamítnutou reklamaci dostali zpět peníze nebo zboží bez vad.

Máme mnohaleté zkušenosti a víme, jak postupovat, abyste se domohli svých práv. Inspirujte se našimi radami nebo se na nás přímo obraťte. Naši advokáti vás budou při vymáhání zamítnuté reklamace bezplatně zastupovat - náklady na jejich služby hradí ze zákona protistrana.

Více informací

AAA Auto

Koupili jste vůz od AAA AUTO a objevily se vážné závady?

Mnoho lidí se těší na nový automobil, ale místo radosti je čeká zklamání – po pár ujetých kilometrech se vůz zastaví, nebo se objeví závada vyžadující nákladnou opravu. Pokud se vám to stalo po koupi vozu například od provozovatele autobazarů jako AAA AUTO, Auto ESA, Mototechna, DavoCar a AutoPalace, nejste v tom sami.

Vaše práva jako spotřebitele

  • Podle občanského zákoníku máte právo na reklamaci skrytých vad.
  • Pokud se závada projeví krátce po koupi, může jít o odpovědnost prodávajícího za vady.
  • V některých případech máte nárok na opravu zdarma, slevu z kupní ceny, nebo dokonce na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.

Jak vám můžeme pomoci

  • Bezplatně posoudíme váš případ a zjistíme, zda máte nárok na kompenzaci či vrácení peněz.
  • Připravíme za vás právní výzvu vůči autobazaru.
  • Zastoupíme vás při jednáních nebo v soudním řízení, pokud bude nutné.
  • Postarám se o to, aby vaše práva byla plně respektována a aby se vám dostalo spravedlivého řešení.

Obraťte se na ReklamovatCz

Pokud jste zakoupili automobil od AAA AUTO a brzy se objevily vážné problémy, neváhejte se na mě obrátit. Každý případ je individuální, ale společně najdeme cestu, jak se domoci spravedlnosti a ochránit vaše investice.

Neuznali vám reklamaci? Chcete vrátit peníze za nekompletní či nekvalitní zboží nebo službu?

Bezplatně posoudíme vaši zamítnutou reklamaci a pomůžeme vám domoci se vašich práv. jsme tu pro vás, ať už řešíte vrácení peněz za zboží či služby.

98%
Vyhraných sporů

Naprostou většinou sporů o zamítnuté reklamace se nám podařilo vyřídit ve prospěch klienta.

0 Kč
poplatků

Pomohli jsme již 2000 lidem vyřešit neoprávněně zamítnutou reklamaci zboží nebo služby.

2000+
Pomohli jsme lidem

Naši klienti za naše služby nic neplatí. Náklady hradí prodejce, který spor o neuznanou reklamaci prohrál.

Garantující advokát

Mgr. Jan Varhaník, LL.M.

samostatný advokát se sídlem Na Harfě 935/5B, Praha 9, 190 00

IČO: 03827151
DIČ: CZ8504201629
ID datové schránky: cabzufu
evidenční ČAK: 16221

Zpět

Praktické tipy pro uplatňování reklamace vadného zboží

Vadu zboží vytkněte u prodejce bez zbytečného odkladu poté, co se projevila, nejlépe do šesti měsíců od koupě zboží (platí pak domněnka, že vada zboží existovala již v době jeho koupě).

Vadu doporučujeme vytknout u prodávajícího písemně před vlastním odevzdáním zboží prodejci. Pro posouzení reklamace doporučujeme fotograficky (např. mobilním telefonem) zdokumentovat stav zboží (stává se, že během reklamace dojde k dalšímu poškození zboží prodejcem).

  • nechte si písemně potvrdit, kdy byla reklamace z vaší strany učiněna, co je jejím obsahem a jaký způsob vyřízení reklamace jste zvolili
  • pokud může být vada zboží bezodkladně odstraněna, můžete v zásadě nejprve požadovat pouze bezplatné odstranění vady
  • pokud by oprava zboží nebyla proveditelná, můžete požadovat výměnu za nové zboží
  • v případě, že ani výměna za nové zboží není možná, můžete odstoupit od kupní smlouvy a požadovat úhradu kupní ceny